.
Ludi Metallici Radio Show

dimarts, de maig 22, 2007

GORBEIA ROCK 2 - Free to Dream

-
Aquest any les sorpreses seran nombroses. El gruix del cartell ho integren FREE TO DREAM des de Barcelona amb el genial vocalista Luis Blanco al capdavant, i una de les bandes de metall nacional més prometedores: ADGAR (Cantabria).
Des d'aquesta mateixa comunitat ens porten el seu potent metall LA HERMANDAD, per a donar a conèixer el seu nou àlbum, "Reflejos de realidad
Representant a la ciutat natal del festival, estaran ATAXIA i AVALON HEART, ambdues amb experiència i qualitat sobrades. El show començarà al voltant de les 20:00 hores i es repartirà tralla fins les 3 de la matinada, hora d'acabar.

Per a més informació: http://gorbeia.rocknmetal.com

Este año las sorpresas seran numerosas. El grueso del cartel lo conforman FREE TO DREAM desde Barcelona, con el genial vocalista Luis Blanco al frente, y una de las bandas de metal nacional mas prometedoras: ADGAR (Cantabria). Desde esa misma comunidad nos traeran su descarga de potente metal LA HERMANDAD, para dar a conocer su nuevo album, Reflejos de Realidad.

Y Representando a la ciudad natal del festival, estaran ATAXIA y AVALON HEART, ambas bandas con experiencia y calidad sobradas. El show comenzara sobre las 8 de la tarde y se repartira tralla hasta las 3 de la madrugada, hora de finalizacion.

Para mas informacion, no dudes en visitarnos: http://gorbeia.rocknmetal.com